دولت برای جبران كمبود نیروی انسانی قریب 350 هزار نفر جذب می كند
نوشته شده توسط : gogos

'محمدجواد محمدی زاده' عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در سمنان افزود: در دولتهای نهم و دهم بیش از 700 هزار نفر از نیروهای شاغل در ادارات و دستگاههای اجرایی خارج و كم شده است.

وی گفت: دولت در نظر دارد قریب نیمی از این تعداد را از طریق استخدام جذب كند و این سازمان نیز از این طریق در صدد جذب نیرو در پستهای خالی است.

وی با بیان اینكه معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری در این زمینه محیط زیست را دراولویت قرار داده است گفت: این سازمان در حال حاضر قریب هفت هزار نیرو دارد و یك هزار نفر از طریق سرباز جذب می كند و در نظر دارد تا 11 هزار پست بقیه را از این طریق جذب نماید.

محمدی زاده با بیان اینكه سال 91 سال خوبی برای تامین نیروی انسانی این سازمان است اظهار داشت: سازمان حفاظت محیط زیست با توجه به عرصه های گسترده ای كه در اختیار دارد از كمبود محیط بان رنج می برد.

وی گفت: برای رفع این كمبود در نظر است از طریق 10 برابر شدن شمار سربازان تحت پوشش، انتقال نیروی داوطلب از دستگاههای كه مازاد نیرو دارند، تبدیل وضعیت استخدام نیروها از قراردادی به پیمانی و رسمی و نیز جذب نیرو از طریق استخدام جدید برطرف نماید.

وی گفت: این سازمان در حال حاضر 100 نفر نیروی سرباز در اختیار دارد و با موافقتی كه از فرماندهی كل قوا اخذ شده این تعداد به 10 برابر و یك هزار نفر افزایش می یابد.

رییس سازمان محیط زیست كشور گفت: استان سمنان نیز با داشتن قریب 20 درصد كل مناطق زیست محیطی كشور و 23 درصد از عرصه های این استان، در نیروی محیط بان دارای كمبود است كه از این طریق برطرف می شود.ك/3

599/608/506





:: برچسب‌ها: دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: